Vedlæg reklameartikler til ordrer

03 august 2021
Anders Lundtang Hansen

Langt de fleste reklameartikler bruger man til at gøre opmærksom på sig selv, om det så er som butiksdekoration, bannerreklamer i byen, skilte ude foran ens forretning eller noget tilsvarende.

Men det kan jo også være de noget mindre ting, som der er tale om, om det er helt ned til slik med logo på, som der bestemt er spiseligt, eller man bruger nogle krus på arbejdspladsen, som der er et slogan på.

Faktisk er det meste af arbejdspladsen inficeret af firmaet, hvilket der jo også er en god grund til, så man skaber en sammenhørighedsfølelse her, hvor det næsten er som at være en hær mod ens konkurrenter, hvor man skal vise, hvem der er bedst.

Men ens kunder kunne jo også have fordel af at få del i de reklameartikler, uden at de behøvede at besøge ens webshop for at købe det.

Giv de bedste kunder reklameartikler

Er man et kendt firma, som der er stor brandværdi i at benytte sig af, så er det jo ikke bare medarbejderne, der får tøj med logo på at gå i, så laver man også en webshop med forskellige reklameartikler, som man skifter ud løbende, som man ser, hvad der er mere populært end andet, og hvad folk efterlyser.

Men man kan jo også smide nogle af de mindre reklameartikler ned i pakkeordrerne til kunderne, som der kommer ind, så de kan få en fornemmelse af, hvad det er for noget, man ligger inde med, og hvilken kvalitet det har.

Så bliver man måske nysgerrig og skal finde ud af, hvad der ellers er at købe fra denne forretning, og så har denne gratis gave lige pludselig været en god marketingsfinte, der fik flere kunder til at lave merkøb hos en – og så kommer man jo også til at føle sig speciel, hvis man får sådan noget med i sin ordre.