Vælg en god tekstforfatter

04 august 2018
Anders Lundtang Hansen
image

Hvorfor skal man egentlig vælge en tekstforfatter?

Måske tænker du, at du da har nogenlunde styr på grammatikken og kan skrive en fin salgstekst til dit firmas produktudvalg eller lignende. Den slags gider du da ikke bede andre om at gøre – og da slet ikke kaste penge efter det.

Men at være en moderne tekstforfatter handler faktisk om meget mere end “bare” at skrive nogle tekster for dig. Med en tekstforfatter får du nemlig udbytte til din forretning, du måske ikke lige havde overvejet, og som bestemt er hver en krone værd.

For udover det forudsættelige at du netop får skrevet nogle grammatiske korrekte og fængede tekster til din hjemmeside og dens udvalg af undersider og kategori- og produktbeskrivelser, så er din hjemmesides unikke indhold med til, at kunderne finder dig.

Hvordan hænger det så sammen, spørger du måske, for du har jo et godt produkt og et okay kundegrundlag, så hvad kan tekstforfattere være med til at gøre af forskel?

Jo, ganske simpelt forklaret finder de fleste potentielle kunder deres varer på nettet ved at søge på Google, og når man søger efter et produkt, der relaterer sig til det, du leverer eller yder, så skal dit firma gerne dukke frem blandt de første søgeresultater, for studier viser, at folk ikke gider bruge meget tid på at lede efter de relevante hjemmesider, men vælger blandt de første resultater.

Tekstforfattere har knækket koden til, hvis du bliver rangeret blandt de øverste søgeresultater på Google, så du dermed kan blive fundet som relevant udbyder.

Blandt disse dygtige tekstforfatter finder du folkene bag Tekstmakers.dk, der sammenlagt har mange års erfaring med at yde tekstforfatning på mange forskellige områder, der dækker de helt gængse tjanser til de mere omfangsrige opgaver, der kan være med til at sikre dig en god placering på Google – og slet og ret have noget flot tekst-indhold på din hjemmeside.