Blive uforglemmelig med reklameartikler

04 august 2018
Anders Lundtang Hansen
image

Is på, vi prøver ikke at sælge eller prakke dig noget på, faktisk vil vi bare med denne overskrift og følgende artikel give dig et genialt råd til, hvordan dit firma, din virksomhed eller brand kan blive en uforglemmelig del for kunden, så du bliver anbefalet af andre og får den største kundekreds.

Hvordan gør du så det?

Det elementære er selvfølgelig, at du skal have et produkt, en service eller andet, som skiller sig ud og som er bedre end de andres.

Det med at være bedre end de andre lignende på markedet, stoler vi på, at du har den bedste viden til at regne ud, men angående at skille sig ud, kan vi komme med et konkret forslag til en metode, der på flere områder kan skabe ringe i vandet, når du brander dig selv.

Det gør du ved en fysisk føljeton, eller lidt rettere forstået om et legemliggjort produkt, der følger med i forskellige omstændigheder, der kunne være kundemøder, projekter med samarbejdspartnere eller simpelthen som tilføjelse ved fremsendelse af varer til kunder.
Det er den slags, man kalder for “reklameartikler”.

Ordet “reklame” kan for nogle give en negativ klang, men prøv at se “reklameartikler” som enten en fysisk vareprøve eller en lille gave med for eksempel dit firmas logo på, som du deler ud til kunder via salg, ved messer eller aftaler med andre.

Og den slags kan være mange ting: Nøgleringe, kuglepenne, kaffekopper og meget, meget mere.

Prøv at forestil dig, at kunden får en fysisk ting med, som de måske ikke havde regnet med, som de så efterfølgende låner ud – for eksempel en kuglepen – hvor dit logo er på. Så bliver dit navn potentielt opfanget af andre mulige kunder.

Generelt vil det give positiv omtale for dig at give det ekstra, som der måske ikke blev forventet.

Og hvis du ønsker disse produkter – og mange flere – produceret til din egen virksomhed til den bedste pris og hurtigste levering, så skal du tilvælge firmaet Creatix.

Besøg deres hjemmeside via linket herover og bliv meget klogere på, hvordan de kan hjælpe dig.